Jótállási igények: A folyamat lépésről-lépésre

Tapasztalt meghibásodást a termék garanciaidején belül? Igazán sajnáljuk, mert ez nem felel meg a mi minőségi követelményeinknek!

A probléma megoldásához természetesen a kereskedőnél érvényesítheti garanciális igényét, vagy fordulhat egyenesen hozzánk is. Az utóbbi esetben mindössze öt egyszerű lépést kell tennie a termék cseréjéhez:

Visszáru szállítmányok

1. Csomagolás

A lámpát biztonságosan csomagolja be a szállításhoz. Ha még megvan, az eredeti csomagolást használja. Némi extra védelemért burkolja a lámpát néhány lap újságpapírba.

Visszáru szállítmányok 2. lépés

2. Mellékelje a számlát

Ha még megvan az eredeti nyugtája (számlája), vagy akár fénymásolat róla, mellékelje a csomagban ezt is.

Visszáru szállítmányok 3. lépés

3. Mellékelje a kitöltött reklamációs űrlapot.

Tegye a dobozba a kitöltött reklamációs lapot (vagy jól olvasható levelét, amely tartalmazza a címét, telefonszámát és röviden a hiba leírását).

Letöltés: Vásárlói reklamációs űrlap (PDF)
Visszáru szállítmányok 4. lépés

4. Zárja le a csomagot és címezze meg.

Zárja le a dobozt és címezze meg részünkre. Más országok visszáruzási címeit ebben a listában találja.. A postázási címke itt érhető el:

Letöltés: Postázási címke (PDF)
Visszáru szállítmányok 5. lépés

5. Küldje el a csomagot.

Küldje el részünkre a csomagot – megfelelően felbélyegezve. Mi a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát!

Van kérdése? Örömmel segítünk. Egyszerűen küldjön e-mailt ide: automotive-service@osram.com.