Az OSRAM megnyerte a TEMOT 2016-os Nemzetközi Szállítói Díját

Az OSRAM megnyerte a TEMOT 2016-os Nemzetközi Szállítói Díját

30.06.2017 | Awards

Az OSRAM Specialty Lighting Üzleti egységet „Értékesítés és Marketing” kategóriában díjazták a részvényeseknek és a beszállítóknak rendezett Temot konferencián, Barcelonában.

A TEMOT International a nemzetközi autóipari aftermarket-ágazat egyik legnagyobb beszerzőcsoportja. 2017-ben tartott éves gyűlésük és beszállítóik vezetői részére Barcelonában tartott rendezvényük alkalmával különböző kategóriákban ismerték el legjobb beszállítóik kiváló teljesítményét. Az „Értékesítés és Marketing Díj 2016” díjat az OSRAM Specialty Lighting képviselőinek adták át.

Barcelonában a világ mintegy 400 szakembere, befektetője és beszállítója találkozott a TEMOT nemzetközi éves gyűlésén és beszállítói vezetői rendezvényén. A gyűlés része volt a díjátadó ceremónia is: A legjobb szállítókat a Globális beszállító, Értékesítés és marketing, Haszongépjárművek, Az Év Szállítója és A Legértékesebb Partner elnevezésű öt kategóriában díjazták. Az értékeléseket a TEMOT International tulajdonosai végezték, és valamennyi TEMOT beszállító teljesítményét vették alapul a 2016-os év 12 hónapos időszakában. Az OSRAM Specialty Lighting „Értékesítés és marketing 2016” kategóriában elárt eredményeit díjazták. A díjat az OSRAM Terje Noevig (Head of Automotive Aftermarket)), Patrick Wiglinghaus (Sales Director Automotive AM EU NW, IBERIA, IONIA), Nikolai Dianov (Cluster Head Eastern Europe) és Alla Muntian, (Business Development Manager, NEOLUX) alkotta csapatának adták át.

Az OSRAM teljesítményét a TEMOT International 2 okból ismerte el: Először is, az OSRAM és a NEOLUX közös stratégiája kapcsán. „Két márka, egy csapat: korlátlan lehetőségek!” Egy személyes megbeszélés alkalmával a TEMOT egyik részvényese a következőket közölte: „Mi, mint az OSRAM ügyfelei, jobb megközelítést és jobb szolgáltatást várunk el, és az Önök kétmárkás stratégiája egyértelmű előnyöket biztosít a számunkra.” Másodsorban, a regionális, egyedi tevékenységekre vonatkozóan, mint a TEMOT részvényese, hozzátette: „Vannak régiók, amelyek mind az OSRAM, mind a NEOLUX márkák részvényesei által igényelt valódi értékesítési és promóciós tevékenységek megvalósítását kiemelkedő teljesítménnyel végzik.” Az OSRAM részére ez kemény munka elismerése, jegyezte meg Terje Noevig, az Aftermarket vezetője: „Nagy megtiszteltetés ez számunkra, továbbá a díj egyben óriási motiváció az Aftermarket csapat részére, hogy ügyfeleinket még tökéletesebben szolgáljuk ki.”